CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

9 Ιαν 2008

Ο Παράδεισος επεκτείνεται...


Ζαχόπουλος και λοιποί ''ιδανικοί'' αυτόχειρες....μια κυβέρνηση με αχρωματοψία (το μπλε δεν είναι ροζ)....
το φαινόμενο Τσίπρα (για μένα ....''ένα αστέρι γεννιέται'')
ο Πασχάλης και η καθηγήτρια....
οι αφίσες στο κέντρο για τον ''μακαριώτατο''....
η Χίλαρυ που πήρε προβάδισμα....
και να χθες....και το ανατριχιαστικό....
Κάποιες αμαρτωλές να πατάνε το πόδι τους στον Παράδεισο, γιατί...άκουσον άκουσον...τους κλέβουν την γη...
Μα είμαστε σοβαροί?
Ο Παράδεισος δεν ανήκει στις γυναίκες....άσε που άκουσα ότι κι ο ελληνικός νόμος έχει φροντίσει...με δίμηνο φυλάκισην τουλάχιστον....όποια γυνή (για το Όρος...όλες περιπεσούσες)περάσει τα σύνορα του Παραδείσου...
Η γράφουσα δεν καταπιάστηκα ποτέ στα σοβαρά με το θέμα του άβατου στο ΄΄Άγιον Όρος''
όμως εξοργίζομαι....που ενώ τους αφήνουμε ελεύθερους να διάγουν τον ''φτωχό'' τους βίο...οι κύριοι με τα μαύρα θέλουν και άλλη γη....και με πονάει το γεγονός ότι θα κερδίσουν...

Αυτά προς το παρόν...

Mια γυνή που φοβείται...

20 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

mallon einai polla ta lefta giayto epekteinetai,,

Sotona Dos είπε...

Δεν γινεται για 300 κατοικους το πολλοι να αφησουν ποσσες χιλιαδες στρεμματα γης.Εχουν και το πανω
χερι οχι μονο στη κυβερνηση αλλα φανταζομαι και στη δικαιοσυνη.Οποτε φωναζουν και τα καναλια και κανενα καναλι δεν λεει την ουσια.Παντα γινοταν και θα γινεται ετσι.

Ασχετο αλλα στο στρατο το καλυτερο
βυζμα απο στρατηγους... ηταν παπας.
Οκ,εγω ημουν 9 μηνες (ν)εβρο

Penthesila είπε...

...οσο κι αν τον επεκτεινουν καποιοι θα μεινουν εξω.....

Laplace είπε...

οτι κ να κανουν,θα τους περιμενει ο Χρις στην κόλαση..

Λου είπε...

Καλημερα Laplace....δεν ειναι μονο το οικονομικο....αλλα οσο κι αν κατα καιρους λεω....δεν βαριεσαι αδερφε...να ξερω απο την αλλη οτι υπαρχει κατι επιγειο που εγω ειμαι μιαρη για να διαβω την πορτα του...
Στην γη μου να μην μπορω να πατησω...κι αν το κανω...η ιδιος ο νομος να με καταδικαζει.

Λου είπε...

stereotype καλημερα και σε σενα....μα υπαρχει μεγαλυτερη εξουσια απο την θρησκευτικη? δη την εβραικη και την μουσουλμανικη....εμεις ειμαστε....οι σκλαβοι στα δεσμα τους....εσυ στον Εβρο...κι εγω εξω απο τα συνορα του Παραδεισου.

Λου είπε...

Το θεμα ειναι Penthesila οτι απεξω μενουμε εγω κι εσυ....ολα τα παλιοκοριτσα που φαγανε το μηλο....και ειμαστε στο 2008....το αναλογιζεσαι?

Λου είπε...

Οσον τωρα αφορα τον Κυριο Παρασκευαιδη... του ευχομαι περαστικα...ο Θεος μαζι του.....!!!!!

Penthesila είπε...

...to analogizomai kai to blepw opws kai esu...as einai...an einai na mai m autoys sto paradeiso kalutera sth kolash ...de ftanei pou toys anexomai edw
toulaxiston ekei tha mazeutoume oles kai tha paiksoume....ta mhla!!

Epicurus είπε...

Eλλαδιστάν, η τελευταία θεοκρατική χώρα στην Ευρώπη!
Αν θέλουμε στοιχειώδη δικαιώματα και ελευθερία καλύτερα να μεταναστεύσουμε...γιατί δεν βλέπω να αλλάζουν εύκολα τα πράγματα εδώ.

Αυτό για τον trendy ποπ σταρ Αlexis Tsipras ελπίζω το λες για πλάκα...

Λου είπε...

Καλησπερα Επικουρε...και καλωςορισες στο τσαρδι μου....Στα χιλια μυρια οσα του Ελλαδισταν....το μονο που πραγματικα δεν μ ενοχλει ειναι το θρασσος του trendy νεαρου Αλεξη....λυπαμαι που σ απογοητευω...ελπιζω να μην διαψευστω.

Spyros Vlahos είπε...

Είμαι λειώμα στο τσίπουρο, ήρθα εδώ για να σε καληνυχτίσω, θα δω αύριο τι γράφεις και τι γράφω.
Απόψε σχεδιάσαμε τεχνητούς Παράδεισους (για Ταϋλάνδη κι έτσι)
Ό,τι θα 'δεις εσύ θα 'δω κι εγώ, δηλαδή τίποτα!
Πιστεύεις ακόμα στους ανθρώπους;
Την ... πέωσες!!!

Spyros Vlahos είπε...

Θύμησέ μου, σε ικετεύω, τι είναι το λατινικό

Λου είπε...

Καλημερα Σπυρο....απο τους δυο ορισμους εγω κραταω τον ποιητικο...αυτον που διαβαζεις κατω απο το προφιλ μου....
α.......και με ρεγουλα τα τσιπουρα....

Epicurus είπε...

Για το θέμα που έθιξες ενδιαφέροντα σχόλια στο
http://roides.wordpress.com/

Λου είπε...

Καλημερα Επικουρε....σ ευχαριστω....ολο και περισσοτερο πειθομαι οτι το αβατον για τις γυναικες στο Ορος δεν ειναι ο πειρασμος.....αλλα ο μισογυνισμος της Χριστιανικης θρησκειας....Και βεβαια εμενα δεν με θλιβει (τοσο...οσο θα επρεπε) το οτι εξαιτιας του φυλλου μου...στερουμαι στοιχειωδων ελευθεριων....αλλα ακομη και επιδυκνειοντας ηθελημενη αγνοια απεναντι τους....οι ανδρες με τις μαυρες φουστες....να προκαλουν με την απληστια τους...και ειναι αδιανοητο το Ελληνικο Συνταγμα της ανεξιθρησκειας να με φυλακιζει γιατι περπατω στην γη μου.....
Αθανατο Ελλαδισταν.

Spyros Vlahos είπε...

Long time no see
Είσαι καλά;
Ελπίζω
Είσαι ... αριστερή;
Ελπίζω
Φιλία και φιλιά

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΧΩΡΟ ΒΡΕ ΛΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΤΟΥΣ Ο ΚΟ-Υ-ΛΟΣΟΥΖΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.

Λου είπε...

Σπυρο καλησπερα απο Κελετρον....
Ειμαι καλα.....και παντα αριστερα...το ιδιο επιθυμω και για σενα.

Λου είπε...

Νικο ...και η Μυκονος προσφερεται ή μηπως ειναι πολυ συντηριτικη?
Λευτερια στο ''Αγιο Ορος''