CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

4 Ιαν 2008

σιγά που θα σκάσω....

Από χθες με ταλαιπωρεί το podcast, κι εγώ διψάω αυτό το τραγουδάκι να τ΄ακούσετε....
Αφού δεν μου κάνει τα χατήρια....και πεισμώνω όταν μου τα χαλάνε....ορίστε η απάντηση.


boomp3.com

Υ.Γ. Αν είστε γνώστες βοηθήστε με...γιατί την μικρή Ραλλού άρχισα να την βαριέμαι...

15 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

απλά υπεροχο τραγουδάκι..

Λου είπε...

Εδω ειναι Βαλκανια...δεν ειναι
παιξε γελασε Ρομποτακο...Για μενα παραπανω απο υπεροχο.

Pan είπε...

Λυπάμαι, μόνο να το ανεβάζω ξέρω.

Τι καινούριο σκέφτεσαι να βάλεις;

Λου είπε...

Σκεφτομαι κανενα περουβιανο η κανενα κελτικο.....αλλα δεν γινεται τιποτα...η παρουσια του Χατζηδακη ηταν καταλυτικη φαινεται...

Λου είπε...

Τα καταφερα Panουλη.....ακου λοιπον την macorina....εμενα μου αρεσει πολυ...

Pan είπε...

Πολύ όμορφο, όντως.

Δεν ξέρω αν το παρατήρησες, αλλά πλέον οι πλανόδιοι μουσικοί και συγκροτήματα που παίζουν αυτού του είδους μουσική είναι κατά πολύ περισσότεροι από όσο όλους τους υπόλοιπους.

Penthesila είπε...

poly omorfo akousma s euxaristw....
filia...

Sotona Dos είπε...

κατα συμπτωση ακουω Yma Sumac
Ωραια που σε βρηκα
θα περναω...

Lorelei Am Rhein είπε...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα κι έπεσα επάνω σε όμορφες μουσικές...
Χρονιά ευτυχισμένη με όμορφα ακούσματα, λοιπόν!
Να είσαι καλά!

Λου είπε...

PANουλη για Σαββατοβραδο....νωρις μαζευτηκα.....ειμαι σαν την μουσικη μου....πλανοδια που ψαχνει στεγη....
να περνας καλα....

Λου είπε...

Πενθεσιλια μου εγω σ ευχαριστω που την μουσικη μου ακουσες....κι ας ειναι ξεθωριασμενη....εξαλλου ποιος την τυχη μας μας...ειμαστε και moderators.....ανταποδιδω....

Λου είπε...

streotype βραδυνοπρωινη εκπληξη τι σε εφερε στα μερη μας?
Το Ματσου Πιτσου?
Μ αρεσει που θα περνας (γυναικεια ματαιοδοξια) αλλα γιατι να αναγκαζομαι να σε επισκεπτομαι κι εγω?
που ως γνωστον ειμαι και νεοειλωτας?
εκφραση της οποιας διεκδικω την ευρασιτεχνια.....
εεεεεεεεεεεεε??????????????????

Λου είπε...

Λουσυ εσυ να σαι καλα....γιατι φιρι φιρι το πας να σε κλεψω.....κι αν δεν σε κλεψω....γιατι αρεσουν και στις δυο μας τα αρσενικα.....τουλαχιστον επετρεψε μου να φιγουραρεις στο τσαρδι μου ως φιλη....ειναι η φτηνη καθημερινοτητα βλεπεις που πες μου....
μπορεις να το αρνηθεις?

Δινονόη είπε...

καλα το ειπες...παραπανω απο υπεροχο

Λου είπε...

Παραλογο ειμαστε και οι δυο λατρεις της ελληνικης Jazz....ελπιζω να χαιρεσαι παντα με τις μουσικες μου...