CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

26 Δεκ 2007

Το ακριβόν της ζωής μου ταξίδιον.....



Σήμερα στην δουλείά...(δίτονο)...ΑΘΗΝΑ- ΜΠΟΥΕΝΟΣ ΑΙΡΕΣ με Lufthansa μόνο 480 euros μετ' επιστροφής...το ονειρό μου σε ξεπούλημα.

Κι εγώ που τόσο επόθησα μια μέρα να βρεθώ.........
Λες και δεν με ξέρω?
Δεν θα πάω...
Κι έτσι άρχισα να ψάχνω στο κυβερνοχάος....
και να τι έκλεψα...



Ξεκίνησα να πάω ένα ταξίδι

κάποτε, μα μετά απο λίγο το ξανασκέφτηκα και σταμάτησα. Έβγαλα τα ρούχα από τη βαλίτσα, έσκισα τα εισητήρια και έκατσα μπρος στην τηλεόραση. Καλύτερα έτσι.

Η τηλεόραση έδειχνε ένα ντοκυμαντέρ. Για ένα ταξίδι στον τόπο που θα πήγαινα. Αχ, ευτυχώς που υπάρχει και η τηλεόραση και μπορούμε να βλέπουμε όλα τα ταξίδια που ποτέ δεν κάναμε.

Ήπια και μπύρες, αραχτός στον καναπέ μου και αν θυμάμαι καλά είχα παραγείλει και πίτσα.

Τι τυχερός που ήμουν, πραγματικά! Δε χρειάστηκε να το κουνήσω ρούπι από τον καναπέ μου και ευθύς βρέθηκα σε εκείνο τον τόπο το μακρινό. Δεν ξόδεψα ούτε χρόνο, ούτε χρήματα. Και ο χρόνος είναι χρήμα, όπως λέει και το αφεντικό μου.

Μετά το ταξίδι είδα το αυτοκίνητο που ποτέ δεν κατάφερα να αποχτήσω. Στην τηλεόραση. Και το σπίτι των ονείρων μου και μια χαρούμενη οικογένεια και φίλους. Φίλους αληθινούς. Και την άλλη μέρα, είδα ξανά το ταξίδι σε επανάληψη και άλλα ταξίδια σε μέρη ακόμη πιο μακρινά.

Κάθε μέρα ταξίδευα, δεν το μετάνιωσα καθόλου που δεν έφυγα ποτέ εκείνο το βράδυ. Κι ούτε πρόκειται να το ξανασκεφτώ να φύγω. Αφού υπάρχει η τηλεόραση.

Θα σου πω κάτι. Για όλα αυτά που ποτέ δε θα κάνεις θα υπάρχει πάντα μια τηλεόραση.

Θα σου πω και κάτι άλλο.

Να τη σπάσεις.



Αγαπημένη μου Αργεντινή
σε ταξιδεύει η καρδιά κι αυτό μου φτάνει...

8 ειχαν κατι να πουν:

Pan είπε...

Να την σπάσεις.

Η καρδιά είναι παραπάνω από ικανοποιητική.

Unknown είπε...

να παρεις κι αλλες...με μεγαλυτερη αναλυση απο τα ματια σου..να γινεις εσυ η παρεισακτη..η ανικανη να δει την τεχνολογικη τελειοτητα ..μονο ετσι θα κατεβεις απο το τρενο της πραγματικοτηταςκαι θα κερδισεις μια βαρκα με πανι...για να βολοδερνεις με τη φαντασια σου

Λου είπε...

Καλησπερα Panουλη....επελεξα να μην την ανοιγω απλα....ανοιγω ομως την καρδια μου...κι αυτο καμια φορα ειναι επικινδυνο...

Λου είπε...

Χρηστακο λες?
Ποιο ομως ειναι το φανταστικο?
Η επερχομενη πραγματικοτητα.....ή τα ονειρα που μενουν ονειρα?

Laplace είπε...

ta oneira pu menoun oneira einai asxhmo..
to taksidi pu kapoioi mas eixan taksei k den phgame einai akoma pio asxhmo,omws einai h zwh mas..

Λου είπε...

η ζωη μας ομως ειναι ωραια....σαν μια ταινια στην τηλεοραση...εστω κι αμονταριστη...φιλαρακο.

Penthesila είπε...

me th kardia kai thn psixh exw gurisei polles fores to kosmo...
H elpida zei..poios kserei isws mia mera kataferw kai gw na paw sta merh ta oneiremena....

Λου είπε...

Τωρα που το σκεφτομαι Penthesila μου...μου το χρωσταω αυτο το ταξιδακι..Μηπως ειναι καιρος να ξετεμπελιασω?