CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

28 Δεκ 2007

Το τραγούδι μου...



Καλημέρα σε όλους...

10 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

καλημέρα Λου μου,πως περνάς τις γιορτές?ολα καλα?

Λου είπε...

Ολα καλα Ρομποτακο μου...ελπιζω το ιδιο κι εσυ...

Laplace είπε...

κ εγω Λου μου :)

If...ιγένεια είπε...

:)Καλή σου μέρα..

Λου είπε...

καλημερα και σε σενα Ιφιγενεια...

Pan είπε...

Καλησπέρα.

Ένα μόνο;

Λου είπε...

καλησπερα PANουλη μου....
Τα τραγουδια ειναι απειρα....το συγκεκριμενο ομως ειναι για μενα ενα ακριβο διαμαντι....και τα διαμαντια ειναι παντοτινα.

Spyros Vlahos είπε...

Δεν μου είπες τι σημαίνει nosce te ipsum
Σπύρος

Λου είπε...

Σπυρο καλημερα...σου εχω απαντησει...αλλα αν δεν το προσεξες...διαβασε τους στιχους κατω απο το profile μου..

Spyros Vlahos είπε...

Μη μου μιλάς στον πληθυντικό.
Εξάλλου σε λίγο θα έχουμε 2008
Νά 'σαι χαρούμενη και υγιής

Σπύρος