CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

18 Δεκ 2007

η Λου έχει κέφια...


Κάποιος μου ζήτησε με στίχους να μιλήσω....προκλήθηκα....και έψαξα στων άδοξων ποιητών τα γράμματα.
Μα η διάθεση μου σήμερα είναι παιχνιδιάρικη...κι άλλα λόγια δεν βρήκα να του απαντήσω.
Συγχωρείστε την αλλαζονική μου ταπεινότητα.
Καλή σας μέρα.



Εις Τον Έρωτα


Αχ σιχαμένε! έβαλες τον κόσμον εις το χέρι!
Για σένα κάθε σούσουρο και κάθε νταραβέρι,
συ έκαμες τη βρωμογή μ' αυτή τη προκοπή της
να γίνει ο χειρότερος του ουρανού πλανήτης.

Και όμως σου 'στησαν βωμούς σ' όλους σχεδόν τους τόπους
όλα αυτά τα ξόανα οπού τα λεν ανθρώπους
και αλληλοσκοτώνονται για χάρη σου σα βόδια
αντί να σε μουντζώνουνε με χέρια και με πόδια!

Συ άναψες τις πυρκαγιές σ' όλα της γης τα πέρατα,
συ έκαμες και φτήνηναν πολύ τα ξυλοκέρατα,
συ κάνεις το αφεντικό να χάνει το σκυλί του,
συ δεν αφήνεις κόκορα να στέκει στην αυλή του,

συ και τις κότες έκαμες τ' αβγά του να σκορπίζουνε
κι αλλού να τρέχουν να γενούν κι αλλού να κακαρίζουνε.
Για σένα παίρνουν τα μυαλά των γυναικών αέρα
και χάνεται σιγά-σιγά κι η ράτσα του πατέρα,

για σένα φεύγει το παιδί από τη παραμάνα του
και χάν' η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα του,
για σένα πάει το σταμνί πολλές φορές στη βρύση
κι από το σύρε-κι-έλα του ξεχνάει να γυρίσει,

για σένα τρέχει το νερό κι απ' έξω από τ' αυλάκι του
και κύλα-κύλα ο τέτζερης πηγαίνει στο καπάκι του.



16 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

pragmatika arketa kalo!!

Λου είπε...

σ' ευχαριστω Ρομποτακο μου....η ζωη χωρις σατυρα....ειναι ανοστη.

Laplace είπε...

ετσι ειναι Λου μου..Να ρωτησω κατι αδιακριτο?αν θες απαντας..Εχεις σχεση επαγγελματικη με το γράψψιμο?

Λου είπε...

καλε μου laplace η σχεση μου με την συγγραφη ειναι ερασιτεχνικη....γι' αυτο και ειναι ομορφη....το συγκεκριμενο ομως ποιηματακι γραφτηκε πριν 100 χρονια απο εναν ασημο αντιηρωα....και σαν ταλαντουχα κλεφτρα το καμαρωνω...

Laplace είπε...

Λoυ μου μαλλον δεν ασχολεισαι με αυτά,αλλα τι ζώδιο εισαι?ιχθυς?

Λου είπε...

λιονταρινα ειμαι βρε.....γεννημα του Αυγουστου...οπαδος της αλλαζονικης ταπεινοτητας...εσχατως και της ηθελημενης αγνοιας.

Laplace είπε...

χαχαχα απιστευτο!! μαρεσε πολυ το:
.οπαδος της αλλαζονικης ταπεινοτητας...εσχατως και της ηθελημενης αγνοιας...

τοχεις,τοχεις!! :P

Pan είπε...

Χεχεχε!

Καλύτερα τώρα, παρά η κατήφεια, έτσι;

Laplace είπε...

καλησπέρα Λου!ολα καλα?

Λου είπε...

καλησπερα Panουλη....ειδικα τωρα με ενα ποτηρι κοκκινο κρασι...και εξαισιες μουσικες στ' αυτια μου ολα ειναι ωραια....Η κατηφεια τι ειναι?

Λου είπε...

Ρομποτακο...ολα ειναι ωραια αρκει να ξερεις....nosce te ipsum............

Laplace είπε...

χαιρομαι Λου!!!

Pan είπε...

Η γκρίνια, η μιζέρια, τα κατεβασμένα μούτρα...!

Penthesila είπε...

Ολα κι όλοι στο βωμό του Ερωτα...

Λου είπε...

καλημερα Penthesila....ευχαριστω που με τιμησες.....τωρα που το σκεφτομαι....ολοκληρη η αιωνιοτητα....για μια στιγμιαια ευχαριστηση....αστειο το ποιηματακι....και σοφο ομως...

Penthesila είπε...

δεν ειναι τυχαιο που οι αρχαιοι του εδωσαν φτερα..