CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

17 Δεκ 2007

Η Λου και το κάπνισμα......

Άνοιξα το mailbox....
Κοίταξα την photo.....




Ταβάνι απο καπνιστήριο εταιρείας...




Τι φρίκη....σκέφτηκα.
Ένα τσιγάρο γρήγορα
να με ηρεμήσει.............

10 ειχαν κατι να πουν:

Ανώνυμος είπε...

ποτε θα το κοψουμε γαμωτο...

onomatodosia

Pan είπε...

Παρότι μη-καπνιστής, διαπιστώνω ότι οι διακρίσεις εις βάρος σας έχουν χτυπήσει - κυριολεκτικά και μεταφορικά - ταβάνι.

Laplace είπε...

κοφτε το οσο πιο γρηγορα μπορειτε!!
οσο πιο γρήγορα,τπτ αλλο δεν λέω..

Λου είπε...

εγω το χω κοψει πανω απο 50 φορες...φιλοι μου...η επομενη θα ναι οριστικη......(ετσι ειπα και την προηγουμενη)...καλο σας Βραδυ...

Laplace είπε...

και μετα απο πόσο καιρο το ξαναρχίζεις Λου?

Unknown είπε...

εκπληκτικο !!! ετσι ακριβως ανοιωσα ξυπνωντας απο το χειρουργικο τραπεζι ....μονο που η τρυπα ηταν λιγο πιο ψηλα !δεν ξανακαπνησα ...μου φαινεται αστειο πια να εχω μια συνηθεια που με σκοτωνει......αλλα οι καπνιστες ειναι καλυτερα παιδια απο τους αλλους

Λου είπε...

Panουλη ισως και να καπνιζω για να με πολεμανε.....

Ρομποτακο μου καποτε το εκοψα για δυο μηνες....ημουνα καλο κοριτσι δυο ολοκληρους μηνες...περισσοτερο δεν αντεξα.

Χρηστο...συγχωρεσε την κωμικη μου τραγικοτητα....ξερεις ποσο μ αρεσουν τα βοτανια....

Καλημερα σε ολους.......

Λου είπε...

onomatodosia....

Το ταβανι θελει βαψιμο.....εγω λεω να το κανω ροζ....

Penthesila είπε...

Απιστευτο ταβανι...
Μακαβριο..
παλι καλα που δουλευω εξω στη φυση,
παθαινω κατι με τους 4 τοιχους, ουτε που το σκεφτομαι να χα και τετοιο ταβανι..

Λου είπε...

το μονο που με αγχωνει πρωινιατικα....ειναι οτι πρεπει να κατεβω για τσιγαρα καλη μου φιλη....καφες σκετος δεν παει...