CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

16 Νοε 2009

να εις μπαλαμό!!!

BUTTERFLY προς Εμένα
προβολή λεπτομερειών 11:45 π.μ. (Πριν από 11 ώρες)
Ο/Η BUTTERFLY άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ζωή, ένα βήμα...............":

Που εισαι ρε κουκλα; Ακομα να πιασει το Βολταρεν;;;



Ανάρτηση από τον/τη BUTTERFLY στο nosce te ipsum τη 12 Νοέμβριος 2009 11:45 πμ



χαχαχαχα,

ε ψιτ παιδιά, εδώ είμαι, καλά είμαι, χωρις voltaren μα ντεπόν αναβράζον, μολίς γύρισα, από δείπνο, και ναι, τα μακαρόνια ήτανε Misco...........

Καλά είμαι, Πεταλουδίτσα μου, Ρομποτάκο μου, Άτη, Spy, Ελενίτσα, Ανεφελάκι, Συνεά, Φένια μου, καλά είμαι......
Στα ίδια πάλι, αναίτια αντιδραστική, κωμικά ηγετική, υπέροχα μονάχη (μωρέ καλά λένε, με έχει φάει η αγ..........)......
Εδώ είμαι, σε θέατρο υποταγής στα αφεντικά, ακόμη δεν με επισκέφτηκε η ''γρίπη με τα χοιρινά''....

Και είχα πει θα σας γράψω, και σας ''έγραψα'', και ξέρετε πως δεν σας εγραψα, και ανοίγω κάθε μέρα αυτό το χαζοκούτι, αλλά όσες φορές προσπάθησα να γράψω, μουγκρίζαν οι αγελάδες μου (φάρμα στον ηλκτρονικό ρουφιάνο, άλλως farmville στο facebook).....



και
και
και

συνεχίζω δυο τρεις μέρες μετά (κηφήνας εκ συνεδήσεως)........καλά είμαι παιδιά.......θα πάω και στην πορεία αύριο (μετά από πολλά χρόνια αποχής)....

Ευελπιστώ ότι καλά θα είστε κι εσείς.....
τουλάχιστον το επιθυμώ...................


Άλλο είναι το θέμα μας τώρα...............

Λέω να καταπιαστώ με το θέμα των Roma, τσιγγάνων, γύφτων.....



Χρειάζομαι την γνώμη σας, όποιος θέλει ας πει δυο λόγια.....μια άποψη.....σχεδόν αυτός είναι ο λόγος που στήθηκε κάποτε αυτό το βλόγιον, συν του ότι, έχει δύναμη το ερωτοβότανο στην χαζομάρα.........


Υ.Γ. Με θυμόσαστε? Γράψτε κάτι!

19 ειχαν κατι να πουν:

Λου είπε...

το voltaren επιασε..............

ε και,
τι εγινε?

BUTTERFLY είπε...

Βρε καλως την!
Μηπως παραπιασε και παραληρεις, η εγω δεν καταλαβαινω τιποτα;;;
Οπως και να 'χει, χαιρομαι που εισαι καλυτερα!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Λου μου, μη μασάς! Η γρίπη των χοιρινών είναι μούφα. Δεν θα μας απομονώσουν ούτε θα μας κάνουν φοβικούς τόσο εύκολα. Μη σου πω ότι και να μας "χτυπήσει", εμείς μια χαρά θα τα βγάλουμε πέρα. Αν όμως δεήσει η γριπούλα να επισκεφθεί τα σωστά χοιρινά... τόοοτε... εκεί να δεις τι έχει να γίνει! ;-)

Όσο για το "Υπέροχα Μονάχη", να το 'χεις τιμή και καμάρι. Η μαγκιά είναι να κουμαντάρεις όμορφα τη βάρκα σου και με το κεφάλι ψηλά σε όλους τους καιρούς. Έστω και μόνη σου. Κι εσύ αυτό το καταφέρνεις μια χαρά, άρα τι μένει να φοβηθείς; Τίποτα απολύτως, λέω 'γω!

Σε φιλώ! Σε σκέφτομαι πάντα με αγάπη. Να 'σαι καλά, μου είχες λείψει!

Λου είπε...

Βρε κοριτσια, για τους τσιγγανους τιποτα δεν γραψατε?
εεεεεεεεεεεεε??????

εγω παντως πιστευω οτι

''Υπαρχουν ακομη γελαστοι τσιγγανοι''

Λου είπε...

Ωραια μου Πεταλουδα, καλο το voltaren, ακομη καλυτερο το counterpain......καλυτερα πια κι εγω, σωματικα τουλαχιστον, ξεκουραζομαι τρωγοντας την αδεια μου στην Αθηνα, αλλα που θα παει, καπως θα τα καταφερω να ξεκλεψω δυο τρεις μερες, και να με βαλω σε κανενα λεωφορειο.....μου ελειψε ενα ταξιδακι!

Εσυ, οπως παντα αισιοδοξη, να σαι καλα, να περνας να με εμβολιαζεις!!!!

Λου είπε...

Ανεφελιτσα, ετσι και υπαρχει η γριπουλα, και με επισκεφτει, την κατσαμε την βαρκα, με καρδια κουρασμενη και εκατομμυρια αποτσιγαρα στο ενεργητικο μου, με βλεπω στα θυμαρακια.....
Κατα τ αλλα, αστα βραστα, δεν βαριεσαι ομως, δεν μασαμε, λεμε ειπαμε ομως.....

Κι εσυ μου ελειψες, και δεν σε ξεχνω.....

Φιλια πολλα απο καρδιας!!!!

Υ.Γ. Παω τωρα, θα μου καει η ομελετα, τα λεμε.....

the boy with the arab strap είπε...

εμεις σε θυμομαστε , εσυ ?

Λου είπε...

μολις σου εγραψα Μονσερατ............εσυ δεν εισαι?

εγω θα σε λεω Μονσερατ, και θα κοιταζω τις φωτογραφιες του φιλου μου του Τασου.........

και ποτε δεν θα βγεις Off

Leigh-Cheri είπε...

Λοιπόοον!
Με τους Ρομα δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, διάβασα όμως ένα βιβλίο που αναφέρεται στην ιστορία μιας τσιγγάνας της φυλής, η οποία λαταγράφει πολλές συνήθειες, ήθη κια αρχές των Ρομα. Είχα βγάλει κι ένα σχετικό ποστ όταν το διάβασα. Αν το ψάξεις θα το βρεις.
Το βιβλίο λέγεται Ζόλι, είναι του ΚΟΛΟΥΜ ΜακΚΑΝ και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καστανιώτη. Αν όντως σ' ενδιαφέρει νομίζω ότι θα σου αρέσει. Εννοείται ότι πρόκειται για λογοτεχνία, έτσι;
Αν τελικά το διαβάσεις, θα ήθελα ν' ακούσω τη γνώμη σου:-)

Κατά τ' άλλα...είπαμε: Η Ζωή είναι πολλά βήματα. Κι αν φαινομενικά είσαι μόνη...κι εμείς άλλοι μόνοι...όλοι μαζί μια παρέα.
Φιλιά.

Leigh-Cheri είπε...

Χαχαχα!
Καταγράφει, ήθελα να πω. LOL!!!

Λου είπε...

Ανησυχη Φενια, καλησπερα.............ελειπα με αδεια, αυτη την φορα κανονικη, φετος πηρα και εκλογικη, επισης δικαστικη, κι οπως παω με βλεπω να παρω και αδεια χοιρινη, αν κρινω απο κατι δεκατα και συνεχη φτερνισματα.....

Ευελπιστω πως εισαι καλα, και ευχομαι να εισαι παντα.......
Παντως, αν κατεβω καμια μερα, κατα Σολωνος μερια, θα περασω απο Καστανιωτη, να το παρω το βιβλιο, θα ψαξω καποια στιγμη να βρω και το ποστακι σου, ολο λεω να γραψω για τους τσιγγανους, και ολο, αστο για αυριο ειμαι.....μα που θα παει.......

Ευχαριστω που περασες, και αν και νωρις ακομη, καλες γιορτες!

Φιλια!!!!!!!!!!!!!!!

Spyros Vlahos είπε...

Πόσα χρόνια πέρασαν από την πρώτη μας μπλογκογνωριμία;
Ο χρόνος στομώνει τον ενθουσιασμό.
Όμως κάποια φορά που βλέπω το όνομά σου στο μπλογκ μου, σταματάω 2 δευτερόλεπτα, σε σκέφτομαι και εύχομαι να 'σαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Αντε και καλό πάσχα

Spyros Vlahos είπε...

Για ποιο πράγμα χρειάζεσαι τη γνώμη μας;

BUTTERFLY είπε...

Που εισαι γλυκια μου;

BUTTERFLY είπε...

Περασα να σε εμβολιασω, αλλα μπα...αφηνω κι εγω ενα φιλι πεταλουδισιο και φευγω...για την ωρα...

g vrettos είπε...

Ο χρόνος τρέχει,και εσυ επιλεγεις ακομη το δρομο της απουσιας,μου λιπει η γυφτικη ελευθερια σου,να εισαι καλα,καποια στιγμη θα τα ξαναπουμε.

Ανώνυμος είπε...

http://www.freewebs.com/esomeprazole nexium 20 beipackzettel
http://www.freewebs.com/buyquetiapine seroquel 50 mg sleep
http://www.freewebs.com/quomem/ bupropion drug class

Ανώνυμος είπε...

http://www.freewebs.com/esomeprazole nexium 20mg or 40mg
http://www.freewebs.com/buyquetiapine quetiapine depression
http://www.freewebs.com/quomem/ bupropiona anfetamina