CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

21 Απρ 2009

Update

Φοβᾶμαι...

Φοβᾶμαι τοὺς ἀνθρώπους ποὺ ἑφτὰ χρόνια ἔκαναν πὼς δὲν εἶχαν πάρει χαμπάρι
καὶ μία ὡραία πρωία μεσοῦντος κάποιου Ἰουλίου
βγῆκαν στὶς πλατεῖες μὲ σημαιάκια κραυγάζοντας «δῶστε τὴ χούντα στὸ λαό».

Φοβᾶμαι τοὺς ἀνθρώπους ποὺ μὲ καταλερωμένη τὴ φωλιὰ
πασχίζουν τώρα νὰ βροῦν λεκέδες στὴ δική σου.

Φοβᾶμαι τοὺς ἀνθρώπους ποὺ σοῦ κλείναν τὴν πόρτα
μὴν τυχὸν καὶ τοὺς δώσεις κουπόνια καὶ τώρα
τοὺς βλέπεις στὸ Πολυτεχνεῖο νὰ καταθέτουν γαρίφαλα καὶ νὰ δακρύζουν.

Φοβᾶμαι τοὺς ἀνθρώπους ποὺ γέμιζαν τὶς ταβέρνες
καὶ τὰ σπάζαν στὰ μπουζούκια κάθε βράδυ καὶ τώρα τὰ ξανασπάζουν
ὅταν τοὺς πιάνει τὸ μεράκι τῆς Φαραντούρη καὶ ἔχουν καὶ «ἀπόψεις».

Φοβᾶμαι τοὺς ἀνθρώπους ποὺ ἄλλαζαν πεζοδρόμιο ὅταν σὲ συναντοῦσαν
καὶ τώρα σὲ λοιδοροῦν γιατί, λέει, δὲν βαδίζεις ἴσιο δρόμο.

Φοβᾶμαι, φοβᾶμαι πολλοὺς ἀνθρώπους.

Φέτος φοβήθηκα ἀκόμη περισσότερο....

http://www.geocities.com/Pentagon/Base/4343/

Tι με εκνευριζει?

φέτος φοβήθηκα ακόμη περισσότερο....του χρόνου θα τρέμω.....κάποτε δε θα θυμάμαι....και πάντα θα ζω με αυτούς τους ανθρώπους.....εγώ, που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑ!!!

13 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

Eγ δεν τους φοβαμαι..τους μισω..
τους βλεπω γυρω μου..βλεπω και τους απογονους τους..
προβατα που μπαινουν πισω απο την πρωτη σημαια που θα δουν μπροστα τους και με παθος ουρλιαζουν για τις ορεξεις των σημερινων χουντικων..των μεγαλοεπιχειρηματιων..

BUTTERFLY είπε...

Ουτε εγω γνωρισα...ακουσα ομως...ακουω ακομα...και τρομαζω και λυπαμαι οταν ακουω ανθρωπους βαθυτατα δημοκρατικους να αναπολουν τις ημερες εκεινες, να μιλουν για μια αλλη Ελλαδα, που τοτε ευημερουσε...φοβαμαι και ανησυχω και αηδιαζω που εκει εχουμε φτασει. Ειμαστε λοιπον ανικανοι να ευημερησουμε χωρις δερβεναγα; Η ειμαστε τοσο απελπισμενοι απο τη σημερινη κατασταση που ακομα και η χουντα φαινεται καλυτερη; Αν μη τι αλλο πιο ειλκρινης...
Εγω δε γνωρισα...αλλα πολυ φοβαμαι πως θα γνωρισω, αν δεν γνωριζω ηδη, μια δικτατορια ακομα πιο σκληρη και ανελεητη...
Να πω Χρονια Πολλα! Και καλα! Και με ελπιδα για κατι καλυτερο, πιο αγνο!

Λου είπε...

ετσι ειναι, Ρομποτακο μου...
Απο τη χουντα των συνταγματαρχων, στην χουντα των καναλαρχων.....προσεξες τα media σημερα?
Ουδεις ασχοληθηκε με την επετειο....
Δεν εξυπηρετει πια....

Λου είπε...

Η αληθεια ειναι οτι, ερχονται πιο δυσκολοι καιροι, Πεταλουδιτσα μου, και εμεις που δεν γνωρισαμε, καλουμαστε να βγαλουμε το φιδι απο την τρυπα, προδομενοι και πικραμενοι, απο την σταση εκεινων που γνωρισαν.....αυτο ειναι που φοβαμαι, μακαρι να βγω ψευτρα....
Χρονια πολλα κι απο μενα, χρονια γεματα με ζησες, δρασεις και μνημες, κι οσο μπορουμε να αλλαζουμε τον εαυτο μας...

Πολλα φιλια!!!

Άτη Σολέρτη είπε...

Φοβάμαι τους ανθρώπους γιατί έχουν μάθει να βολεύονται στου καναπέ τους την ασφάλεια.
Και τους μιλούν.
Κι αυτοί ακούν.
Μα δε μιλούν.
Κι εγώ φοβάμαι...
Φοβάμαι μήπως φοβηθώ και κάπου εκεί με απαρνηθώ.
Καλησπέρα Λου!
Μπράβο για την ανάρτηση αυτή!

Λου είπε...

τον φοβο,φοβαμαι κι εγω, Ατη μου, και για την ωρα, με προστατευει η πολυμηχανη τρελα μου, μα θα αντεξω?
γεμισε και η κουζινα απλυτα, γμτ μου, αυτη δεν ειναι κουζινα, η Βοσνια Εζεργοβινη ειναι..........
Ολα ωθουν στην ληθη, που δεν επιδιωκω, κατι ομως θα σκαρφιστω.........

Καλο μεσημερι Άτη!!!

Άτη Σολέρτη είπε...

Λου Καλημέρα!
Είμαι σίγουρη ότι κάτι θα σκαρφιστείς! Δεν σε φοβάμαι! Ακόμα κι αν όλα ωθούν στη λήθη..., οι άπλυτες μνήμες μας κρατάνε ζωντανούς. Ποτέ δεν θα μας πνίξουν! Το αντίθετο.
Φιλάκια!

Λου είπε...

Αναμεσα σε μνημες απλυτες, γραμμα σε ποιητη εστειλα, Ατη μου.......
αρχιζω να ευτυχω στη θλιψη μου, της Παρασκευης της 24ης του Απριλη, ώρια η μελαγχολια, γεματη χρωματα, ροζ, ασπρα, κοκκινα σαν τα νυχια μου, κιτρινα, μπλε.......δεν ξεχνω, οσα δεν θελω να ξεχασω, για τα αλλα ειπαμε, ηθελημενη αγνοια ζητειται, αγοραζω τις μετρητοις....
Με λενε Λου, και μολις τελειωσα!

Φιλια, κι απο μενα, φιλη χρονων πολλων, παρελθοντος και μελλοντος!!!

γ.κ. είπε...

το μεράκι της Φαραντούρη

μ΄εστειλε:-))


τι κι΄αν είναι δύσκολα τι κι΄αν είναι εύκολα τα πράγματα και οι καιροί - οι Φόβοι υπήρχαν πάντα και πάντα σκοτώνονται...
αν τους κοιτάξεις στα Μάτια.-

π.χ.
πάμε τώρα να σηκώσουμε
το Κυπελλάκι

κι΄ας φοβόμαστε
οτι θα το χάσουμε

την προηγούμενη φορά που φοβηθήκαμε τους ρίξαμε 4
;-)κι΄έκαναν ένσταση.


ααααα
το θάρρος κάνει τα μάτια ν΄αποκτούν βλέμμα
αυτό είναι που σκοτώνει το φόβο!

φιλιά

Λου είπε...

Χασαμε, φιλε Ψουξ, χασαμε...........εγω συγκεκριμενα, εχω χασει πολλα και τιποτα....

Μα ο νικητης τα παιρνει ολα?

Ειμαι σκνιπα, σε φιλω!!!!!!!!!!!

ααααααααα
ΑΕΚαρα for ever!

Ο άλλος είπε...

Τι φοβάσαι; Αυτοί φοβούνται περισσότερο. Τουλάχιστον ο δικός μας φόβος είναι ανθρώπινος. Ο δικός τους ψάχνει άνθρωπο να ξεσπάσει

Λου είπε...

ο φοβος φευγει κι ερχεται, Αλλε μου.......ο δικος μου φοβος, ειναι οι θυμησες, αυτη η ΄΄περιουσια΄΄ που βρηκα και συνεχισα....με βρισκεις σε μερες που δικαζουν, πιοτερα να γραψω τωρα δε μπορω....
παρα να σου ευχηθω μερες Μαγιου ονειρικες!!!

γ.κ. είπε...

ναι Γμτ αλλά....Άφοβα!

φιλί

;-)τώρα παρακάτω