CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

13 Δεκ 2007

Μια θέση στον ήλιο....




"Μόνη μου"


Έκλεισα απότομα τις πόρτες
και αμέσως έσβησαν τα ψεύτικα είδωλα
που είχαν μαζευτεί τριγύρω μου
και με κολάκευαν όλη μέρα.
Σώπασαν οι φωνές και τα κούφια γέλια.
Εξαφανίσθηκαν τα παλαμάκια,
"τα εύγε" τις ανθρώπινης υποκρισίας

Έλυσα τα μαλλιά μου,
Σκούπισα τα μάτια μου απ΄ τις μπογιές
Ξεθωριασμένες απ΄ το κλάμα
Και σφιχτά τράβηξα το κόκκινο κραγιόν
Των χειλιών μου.
Πέταξα από επάνω μου ότι με
Φόρτωνε και στεναχωρούσε.

Σκορπισμένα, πατημένα χάμου,
Μάζεψα τα κομμάτια μου
Και προσπάθησα να στήσω
Την σωριασμένη σπαζοκεφαλιά
Της ζωής μου,
Με λεπτότητα και με αφοσίωση
Για να μην μου περισσέψει κανένα.

Κοίταξα προσεχτικά
Στον γκρίζο καθρέφτη της τραπεζαρίας.
Έδειχνε μια καινούρια γυναίκα
Όχι εμένα.
Το ίδιο πρόσωπο
με άλλο βλέμμα
Το ίδιο χαμόγελο
άλλα ορφανό από χαρά.
Τότε, μόλις τότε
κατάλαβα
Ότι είχα μείνει πάλι μόνη μου,
Παρέα τον εαυτό μου.






Για την Έφη που κρύφτηκε από τον ήλιο σήμερα...
Νικημένη από τον καρκίνο θα λέμε.....
Νικημένη από την αμέλεια της θα ξέρουμε.....
Θα 'σαι μαζί μας στα παιδιά σου....τις
3 νίκες σου που αφήνεις πίσω..............

Καλό σου ταξίδι συνάδελφε!!!!

7 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

συλληπητήρια..
ζωη σε σας Λου μου..

Λου είπε...

σε ευχαριστώ φίλε μου.....Laplace.

Pan είπε...

Ήρθα για να σου ευχηθώ καλό Σ/Κ.

Και φεύγω με το κεφάλι σκυμμένο.

Ελπίζω να την θυμάσαι πάντα με αγάπη.

Λου είπε...

καλο σ/κ και σε σενα Pan.....
Η ζωη συνεχιζεται....με καφε...τσιγαρο....μουσικη και στολισμενο δεντρακι....επιτελους αξιωθηκα η ακαματρα...!

Pan είπε...

Έτσι μπράβο!

Laplace είπε...

συνεχίζεται..
δυστυχως η ευτυχώς..

Λου είπε...

Καλε μου Pan δεν τιθεται θεμα....
η ζωη ειναι απειρη και οσοι φευγουν
στην ουσια καπου ειναι γυρω μας....
δεν τους βλεπουμε...νοιωθουμε την αυρα τους ομως...
Κοιταζω το δεντρο....kits παραφωνια στν χωρο....γελαω σαν παιδι.